Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ - ΑΝΤΙ-ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ

 


 

 ΑΞΙΑ: ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ: ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΕΣΑ 

ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ

 ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΦΥΤΗ ΜΕΣΑ ΜΑΣ

 

 ΑΝΤΙ-ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ

Προκαλεί στον άνθρωπο αρνητισμό, ανισορροπία με αποτέλεσμα μια κοινωνία 

ανθρώπων με μεγάλη ψυχολογική φόρτιση.

 

Ο προβαλλόμενος τρόπος ζωής του ανθρώπου προκαλεί τον άνθρωπο να καλύπτει 

αισθητικά του πρότυπα μακρυά από το φυσικό του περιβάλλον και αυτό προκαλεί,

 ψυχική, συναισθηματική και σωματική δυσλειτουργία. 

 

1.Το αισθητικό πρότυπο καθιερώνεται από το περιβάλλον με όλα τα δυνατά μέσα,

 όπως τηλεόραση, περιοδικά, εφημερίδες, ραδιοφωνικοί σταθμοί να εξυπηρετούν το 

αντίπαλο δέος μακρυά από την αισθητική που έχει ο άνθρωπος έμφυτη μέσα του.

 

2. Ο άνθρωπος μέσω της καθιέρωσης προτύπων όπως οικιστικών, μόδας, style ζωής,

 διατροφικών και ψυχαγωγικών τρόπων, εργασιακών, εκπαιδευτικών κτλ. 

καταλήγει σε ένα περιβάλλον που δεν είναι τελικά ανθρώπινο γιατί δεν καλύπτει

 την έμφυτη ευαισθησία του, παρά μόνο τα πρότυπα που του έχουν υποδείξει.

 

Α. ΣΩΡΡΑΣ: Αυτό είναι πολύ σοβαρό και για αυτό, αλλά όχι μόνο για αυτό,

 έχει ο κόσμος ψυχολογικά προβλήματα. Ιδιαίτερα όπως έχουν καθοδηγήσει 

τα παγκόσμια status για το πώς πρέπει να είναι η γυναίκα, 

το πώς πρέπει να είναι ο τρόπος συμπεριφοράς, ο τρόπος που κτίζουμε μια πόλη.

 Δεν θα πάω στην αρχαιότητα, αλλά ό,τι κτίζεται πρέπει να είναι αρμονικό. 

Η Αρμονία καθορίζεται από συγκεκριμένους ιερούς αριθμούς, συμπαντικούς.

 Άλλωστε αν κοιτάξουμε από το σύμπαν μέχρι τον μικρόκοσμο μας στην φύση, 

θα εμπνευστούμε για το πώς πρέπει να κτίσουμε την ίδια μας την ζωή.

Σήμερα λοιπόν ο τρόπος που ντύνονται για παράδειγμα, θα μπορούσε να ξεκινήσει 

από την διαδικασία της λογικής και αν ήταν τόσο λογικά τα πράγματα, 

δεν θα μπορούσε να αλλάζει η μόδα κάθε χρόνο και τόσο άκομψα. 

Αλλά όπως έχω πει, κάποιος μόδιστρος στην Ιταλία μου είπε ότι είναι τόσο άσχημη

 η μόδα που επιβάλλεται, που πρέπει κάθε χρόνο να αλλάζει.

 

Εγώ θέλω να δούμε λίγο τις Πόλεις και πώς ήταν κτισμένες παλιά. Πρόσεχαν πολύ

 συγκεκριμένα πράγματα. Από πού θα μπαίνει το νερό, πού θα κυλάει, από που θα

 βλέπει η πόρτα σου, αν βλέπει το νερό, πού θα είναι το κρεββάτι σου αν θα είναι 

στο βορρά ή στον νότο, για ποιο λόγο δεν θα πρέπει να είναι στον νότο. 

Υπήρχε μια λογική διαδικασία η οποία πάντα εξηγούσε για ποιο λόγο γινόταν αυτό.

  Σήμερα καρφώνουν οποιαδήποτε κτήρια, η πολεοδόμηση είναι πολύ άσχημη κι εδώ 

και στο εξωτερικό κι έχω ταξιδέψει σε πολλές χώρες. Παλιά κοιτούσαν πού θα κτίσουν

 την πόλη, τι θα έχει μια πόλη μέσα της. Από την αρχαιότητα, για να θεωρηθεί μια 

Ελληνική Πόλη, πραγματική Πόλη έπρεπε να έχει συγκεκριμένα πρότυπα και δομές. 

Κάτι που μετά σταμάτησε και η πρώτη Πόλη που δεν ακολουθεί τα πρότυπα, 

αν δεν κάνω λάθος, είναι τα Σόλυμα.

 

Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Ναι, αυτό έγινε μετά την εισβολή του Δαβίδ, ο οποίος 

σταμάτησε να την λειτουργεί σαν πόλη κι έγινε ένα κοινόβιο, οπότε, τουλάχιστον

 οι δικοί μας δεν την θεωρούσαν πόλη.

 

Α. ΣΩΡΡΑΣ: Πώς να ήταν Πόλη; Αφού η Πόλη είναι πολύ συγκεκριμένη, έχει θέατρο,

 έχει αγορά, έχει ναούς, έχει κοινοβούλιο, έχει δημοκρατία κι είναι κτισμένη με δομές,

 ώστε να μπορεί να ζει ο άνθρωπος και να εξυπηρετεί την ζωή του. Έτσι λοιπόν

 Η ΑΝΤΙ-ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ βρίσκεται σε πάρα πολλούς τομείς, μέχρι και στα χρώματα.

 Έχουν καταργήσει χρώματα κι έχουν επιβάλλει χρώματα, όπως το μαύρο και το 

άσπρο, έχουν επιβάλλει πολλά πράγματα κι εδώ θέλει να δώσουμε πολύ μεγάλη 

σημασία, γιατί τώρα στον πλανήτη ζούμε την ΑΝΤΙ-ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ.

 

Εδώ πρέπει να δούμε λίγο τους Συνέλληνες και να συμφωνήσουμε κάτι: σήμερα, 

όλοι ρωτάνε στο κοινωνικό μας γίγνεσθαι για να αγοράσουν κάτι τους συμπολίτες τους.

 Πρέπει να πάρεις την γνώμη κάποιου άλλου για να αγοράσεις κάτι. Δεν εμπιστεύεσαι 

πια στην βούληση την δική σου και τι σου αρέσει έμφυτα. Γιατί αν εμπιστευτείς την 

ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ σου που είναι έμφυτη, σε ενδιαφέρει τι θέλει και πώς θα το δει ο άλλος.

 Είναι σαν να ντύνεσαι για τους άλλους κι όχι για σένα. Βλέπεις πολλές φορές, οι άντρες

 μεταξύ τους βάζουν τους φίλους τους για να πουν την γνώμη τους για μια γυναίκα.

 

 Σύμφωνα βέβαια με τα παγκόσμια status την γυναίκα την έχουν φέρει κοντά στον 

άντρα, τον άντρα τον έχουν κάνει πολύ κοντά στην γυναίκα, δηλαδή, ο άτριχος άντρας 

με λίγο γυναικείο πρόσωπο, που φέρεται ρομαντικά, ευγενικά και φοράει τις βάτες 

είναιτο πρότυπο του άνδρα. Η γυναίκα που είναι γύρω στα 35 κιλά και φαίνονται τα 

κόκκαλα της λεκάνης της, λες και βγαίνει από το φέρετρο και είναι σαν άρρωστη 

και έχουμε πολλές γυναίκες με νευρική ανορεξία, με πολύ περίεργες δίαιτες κτλ.

 

Έτσι λοιπόν έχουν αλλάξει όλα τα status της ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ. 

Βεβαίως δεν μπορείς να επιλέξεις και μετά είναι και το κοινωνικό γίγνεσθαι που πρέπει 

να επιλέξεις τα status που οι ίδιοι σου δίνουν που αντιδρούν πολύ άσχημα στο 

συναισθηματικό σου κόσμο και την δική σου έμφυτη ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ, οπότε έχουμε 

όλο αυτό το αλλοπρόσαλλο κομμάτι σε όλη την κοινωνία.

 

Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Δύο αντίθετα κομμάτια που μάχονται μεταξύ τους 

είναι το ένα αυτό που μας έχει περνάει το καθεστώς με ό,τι μέσα διαθέτει 

ως πρότυπο ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ και το άλλο που είναι έμφυτο μέσα μας.

 

Α ΣΩΡΡΑΣ: Η ιστορία είναι όμως ότι το επιβάλλουν αυτοί και μπορούν, 

γιατί αν κάποια ρούχα δεν είναι όπως θέλουν αυτοί, δεν βγαίνουν στην αγορά, 

πράγμα που σημαίνει και να θέλεις να αλλάξεις τον τρόπο συμπεριφοράς σου 

ή τον τρόπο που ντύνεσαι, και δεν θα γίνεσαι αποδεκτός από τον τρόπο 

που έχει βάλει το status και δεν βρίσκεις και τα ρούχα που θέλεις.

 

Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Και από την άλλη πλευρά, βλέπουμε ότι με οποιαδήποτε 

ευκαιρία, κάποιες μέρες που υπάρχει κενό, όλοι φεύγουν από τις πόλεις και πάνε 

στο φυσικό περιβάλλον που τους καλύπτει ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ. 

Αυτό το έμφυτο που υπάρχει μέσα μας, ό,τι και να κάνουν θα παραμένει, 

όσο και να προβάλλεται από όλους ότι οι πόλεις είναι ο πιο σωστός τρόπος

 διαβίωσης και πολιτισμού, ο άνθρωπος θέλει να έρχεται σε επαφή με την φύση 

γιατί εκεί είναι η ΘΕΣΗ ΤΟΥ! Βλέπουμε πώς εκδηλώνεται αυτό!

 

Α. ΣΩΡΡΑΣ: Ας μην πάμε μακρυά Βασίλη, οι άνθρωποι περιμένουν έναν χρόνο 

για να φύγουν για ένα μήνα, λίγες μέρες να πάνε είτε στο βουνό, είτε στην θάλασσα

 και να πάνε στο φυσικό περιβάλλον. Γιατί μένεις στην πόλη; Δεν μπορείς να μένεις

 στην φύση; Πρέπει να κάνεις αυτά τα κουτιά με 7 ορόφους και πάνω;

 

Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Για αυτό πρέπει να εξηγήσουμε το σημείο που λέει ότι αυτό 

το πρότυπο εξυπηρετεί το αντίπαλο δέος! Πρέπει να εξηγήσουμε ποιο είναι το αντίπαλο

 δέος, γιατί έχουμε πει ότι υπάρχουν ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΗ ΑΝΘΡΩΠΟΙ και οι ΜΗ 

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ 

ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΥΠΑ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ! Οπότε έχουμε να αντιπαλέψουμε 

με αυτούς που είναι εναντίον του ανθρώπινου προορισμού, αντιμάχονται να φτάσει 

ο Άνθρωπος στον προορισμό του για τον οποίον έχει δημιουργηθεί.

 

Α. ΣΩΡΡΑΣ: Μα, για αυτό του διαλύουν την Ύπαρξη του!

 Φτάνουμε σε όλα τα θεοκρατικά κομμάτια. Κάποια στιγμή αντιλαμβανόμαστε 

και βλέπουμε ότι το εβραϊκό κομμάτι, οι προπάτορες των Εβραίων (Αβράαμ, Ισαάκ κτλ) 

είναι σε όλες τις θρησκείες. Δηλώνουν οι άνθρωποι ότι είναι γένος του Αβραάμ. 

Τώρα κάνω μια απλή ερώτηση. Ο Αβραάμ είχε αδέρφια; Δεν θα τα ξέραμε; 

Προπάτορας και να μην ξέρουμε τα αδέρφια του… 


Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Τον πατέρα του ξέρουμε, όχι αν είχε αδέρφια.

 

Α. ΣΩΡΡΑΣ: Γιατί; Είχε πατέρα; Κάποιος τον έφτιαξε κι όχι γέννησε, που σημαίνει

 ότι ξεκινάει ένα γένος από τον Αβραάμ ή ήταν πολλοί; Μανούλα είχε;

 

Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Αν μπορείς να κάνεις έναν Αβραάμ, μπορείς να κάνεις 

κι άλλους δέκα!

 

Α. ΣΩΡΡΑΣ: Φυσικά! Η μάνα του ποια ήταν; Δεν υπάρχει; Καλά, προπάτορας

 ενός τεράστιου θεοκρατικού κινήματος, θα έλεγα, και να μην έχει μάνα; 

Εβραίος σημαίνει ο κανένας, ο “όπου βρεθώ κι όπου κοιμηθώ”. Αυτό σημαίνει Εβραίος, 

άρα, δεν έχει ούτε όνομα Έθνους, ούτε όνομα καταγωγής. Μπορώ να μάθω παρακαλώ 

την μητέρα του Αβραάμ και ποια ήταν τα αδέρφια του; Γιατί πατέρας που τον γέννησε 

δεν υπάρχει! Κάποιος τον έφτιαξε! Μάνα δεν είχε; Άρα, ξεκινάει ένα γένος και ένα είδος;

 

Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Ο πατέρας του λεγόταν ΘΑΡΑ Ή ΘΩΡ!

 

Α. ΣΩΡΡΑΣ: Ναι και κάποιοι θα πουν ότι αυτός είναι στη Σουηδία ή στους Βίκιγκς,

 ο θεός Θωρ, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

 

Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Έτσι λένε οι γραφές!

 

Α. ΣΩΡΡΑΣ: Αν το θέλουμε και από τις θεοκρατικές γραφές που απασχολούν πολλά

 δόγματα οι προπάτορες των Εβραίων και το μουσουλμανικό κομμάτι που είναιτεράστιο

 

Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Έχει σημασία όμως σε ποια περιοχή γεννήθηκες ή 

κατασκευάστηκες. Στην Ουρ της Χαλδαίας! Η Χαλδαία είναι συγκεκριμένη περιοχή 

κοντά στην Βαβυλώνα μεταξύ Τίγρη και Ευφράτη ποταμού και αυτό το κομμάτι 

έχει ιδιαίτερη σημασία.

 

Α. ΣΩΡΡΑΣ: Βεβαίως κι έχει ιδιαίτερη σημασία. Και ήταν στην Βαβυλώνα 

που η Βαβυλώνα είναι η Βύβλος. Έτσι λεγόταν και ήταν πάντα δική μας κι πάνω

 στην επίπεδη πυραμίδα που υπάρχει ήταν ο Ναός του Διός. Για να τα βάλουμε 

τα πράγματα στην θέση τους και να καταλαβαίνουν και οι συνέλληνες τι ακριβώς

 έχει γίνει και ποιος μας κυνηγάει.

 

Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Κι εκεί έγινε η επέμβαση αυτών που δεν ήταν άνθρωποι 

και κατέστρεψαν αυτή την πόλη κι εγκατέστησαν την δική τους κι εκεί ακριβώς 

είναι η ιστορία που οι άνθρωποι σταμάτησαν να μιλάνε την μία γλώσσα 

που μιλούνταν σε όλη την γη τότε.

 

Α. ΣΩΡΡΑΣ: Η πόλη της Βαβέλ ήταν η πυραμίδα που ήταν ο ναός του Δία. 

Τι να κτίσουν οι άνθρωποι;

 

Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Δηλαδή, φοβήθηκε ο θεός να μην κτίσουν τόσο ψηλά οι 

άνθρωποι λες και φτάσουν κοντά του;

 

Α. ΣΩΡΡΑΣ: Ναι, για αυτό χρειάζεται η Λογική, για να τα βάλεις όλα κάτω. 

Εμεις τα λέμε, η ΛΟΓΙΚΗ πρέπει να βγει, και πρέπει να δούμε τι φταίει, 

ποιοι είναι οι υπεύθυνοι, τι έχει συμβεί, τι ακριβώς μας κυνηγάει, γιατί εμείς 

δεν κυνηγάμε φαντάσματα, αλλά πραγματικούς εχθρούς. Ξέρουμε, τους λέμε 

ότι δεν μπορούν να κρυφτούν! Αυτή την στιγμή είμαστε σε πραγματικό πόλεμο

 κι όχι πόλεμο φαντασμάτων!

 

 ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ 


ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ


ΠΗΓΗ

https://alfeiospotamos.gr/2015/10/09/%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b9-%ce%b8%ce%b5%cf%84%ce%b5%cf%83-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%b1%ce%bd%ce%b9%cf%89%ce%bd-%ce%b1%ce%be%ce%b9%cf%89%ce%bd-%ce%b7-%ce%b5%cf%80%ce%b9%ce%b2%ce%bf/

Δεν υπάρχουν σχόλια