Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙ ΔΟΓΜΑΤΩΝ

 


 
 
ΠΕΡΙ ΔΟΓΜΑΤΩΝ
 
 
 
 Είναι πολύ σοβαρό αυτό και πρέπει να πούμε 
 
ότι όλοι οι Συνέλληνες θα πρέπει να μελετήσουν
 
 τις Αντι-Αξίες, να μελετήσουν και τις Αξίες. 
 
Είναι δικές τους!  Με τις Αξίες είναι κτισμένο 
 
όλο το Σύμπαν, είναι Νομοτελειακές.
 
 
 Οι Αντι-αξίες είναι αυτό που συμβαίνει σήμερα. 
 
 
Αντιλαμβάνομαι ότι πολλοί άνθρωποι, εκτός από εμένα,
 
 είναι χριστιανοί, μουσουλμάνοι, υπάρχουν 6.000 δόγματα.
 
 
 Αν αρχίσουν όμως οι Πολιτείες 
 
και κάνουν τα χατήρια του κάθε δόγματος, 
 
σε μια πραγματική Δημοκρατία που εμείς θέλουμε
 
 να εκτελέσουμε, στην Ελλήνων Πολιτεία δηλαδή,
 
 θα πρέπει το ίδιο δικαίωμα 
 
που έχει το χριστιανικό δόγμα να έχει και το καθολικό,
 
 να έχει και ο προτεστάντης, και η εκκλησία του σατανά,
 
 άρα θα εξυπηρετούμε συμφέροντα δογματισμένων 
 
ανθρώπων; Και που πάει η Πολιτεία; 
 
 
Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι εδώ δημιουργείται
 
 ένα τεράστιο πρόβλημα που πρέπει η Πολιτεία 
 
να αντιμετωπίσει.
 
 
 Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΙΤΕΣ
 
ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΣΑΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΘΕΜΑ
 
ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΛΑΤΡΕΨΤΕ ΌΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΚΙ ΟΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ
 
 
ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΧΕΙ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥΣ 
 
ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ.
 
 
Αν είναι ποτέ δυνατόν τα θεοκρατικά δόγματα 
 
που είναι 6.500 να έχουν τα ίδια δικαιώματα.
 
 
 Να έρθει η εκκλησία του Σατανά και να πει: εγώ τι είμαι;
 
 Γιατί δεν αφήνεις και εμένα να διδάξω στα σχολεία.
 
 Θα έρθει κι ο Μουσουλμάνος και θα μου πει: 
 
«είμαι κι εγώ εδώ και θα διδάξω κι εγώ».
 
 Θα έρθει ο χιλιαστής και θα πει: «α, εσείς δεν τα λέτε καλά.
 
 Εμείς τα λέμε καλύτερα». 
 
Θα έρθουν οι πεντηκοστιανοί, θα έρθει κάθε κερατάς,
 
 ο ινδουιστής…τότε δεν θα το πω Πολιτεία, 
 
θα το πω Ευρωπαϊκό μπουρδέλο, γιατί αυτό είναι!
 
 Ας μου επιτραπεί που μιλάω έτσι, 
 
αλλά αυτό είναι πραγματικό και ισχύει σήμερα. 
 
Αυτό είναι η πολιτεία σήμερα και δεν είναι ΠΟΛΙΤΕΙΑ.
 
 
 
 Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΧΕΙ ΑΞΙΕΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΝΟΜΟΥΣ
 
 ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ  
 
ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ 
 
ΚΙ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑ
 
ΒΓΑΖΕΙ ΕΝΑ ΝΟΜΟ ΝΑ ΣΚΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΜΑΔΑ.
 
 
 Η άλλη ομάδα βρίσκει κάποιους άλλους, 
 
τους πληρώνει, τους παίρνει με το μέρος της 
 
για κάποιους άλλους σκοπούς.
 
 
Οπότε εκεί μέσα έχω μια βουλή με ένα σύστημα
 
 εκατομμυρίων νόμων και το χειρότερο είναι 
 
ότι ο κάθε νόμος έχει 10 άρθρα. Το κάθε άρθρο 
 
έχει 25 παραγράφους, οπότε ακυρώνεται ο νόμος, 
 
η παράγραφος κάνει πιο ισχυρό τον νόμο, 
 
οπότε τελικά νόμο δεν έχω. 
 
 
Δηλαδή, «Έκλεψες κύριε 20.000; ο Νόμος λέει αυτό! 
 
Ναι, έκλεψες 20.000, αλλά είσαι άρρωστος ψυχολογικά.
 
 Άρα, δεν έκλεψες, ή δεν θα σε πάμε στην φυλακή,
 
 θα σε βάλουμε εκεί. 
 
Έκλεψες 15.000.000.000 πάλι θα το συζητήσουμε.
 
 Λεφτά έχεις, έχουμε δικαστές δικούς μας…κ.λ.π».
 
 
Μου κάνει εντύπωση εδώ το γεγονός 
 
ότι όποιος πάει ενάντια στο εβραϊκό λόμπι 
 
 ή στα εβραϊκά συμφέροντα, όλοι οι Εβραίοι που βγαίνουν
 
 και μιλάνε λένε: «Θα το κρίνει η Δικαιοσύνη». 
 
Γιατί οι Εβραίοι μιλάνε κι έχουν τόση εμπιστοσύνη
 
 στην Δικαιοσύνη; Μήπως οι Εβραίοι 
 
είναι οι άνθρωποι του Δικαίου και δεν το ξέρω;
 
 Τόσο πολύ εμπιστοσύνη έχουν στο σύστημα 
 
της Δικαιοσύνης; 
 
 Μήπως τελικά είναι κομμάτι δικό τους 
 
και την έχουν κάτω από την ομπρέλα τους ;
 
 
 
Αλλά αυτά θα τα βρει η Πολιτεία 
 
και χωρίς την Πολιτεία να έχει ονοματεπώνυμο.
 
 Η Πολιτεία είναι οι ίδιοι οι Πολίτες. 
 
 Στήνεις ακριβώς όπως πρέπει τους Νόμους 
 
και τα Πρωτόκολλα σου και όποιος θέλει, 
 
ελάτε να περάσετε.
 
 
 
ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ
 
 
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ
 

Δεν υπάρχουν σχόλια